Un beso

Beyond Gay + Lesbiana, primar la Houston

Posted on: Decembrie 13, 2009

Vroiam sa vad documentarul despre pride-urile din diferite parti ale lumii, am intarziat la proiectie 😦 , dar poate il gasesc pe undeva… suna interesant trailerul… „Beyond Gay -The Politics of Pride”

Vroiam sa il vad mai ales ca tot timpul am zis ca la noi, cel putin, pride-ul si valva creata in jur de presa (si nu numai) – cu articole pozitive si negative (si negativele sunt bune, macar ai discutii) – ofera vizibilitatea cea mai mare comunitatii.

Annise Parker – femeie, lesbiana si de acum primar la Houston, Texas (al patrulea oras din state), de aici . Dupa vorbele de „castig” si „eterne multumiri”, a prezentat partenera si cei 3 copii; frumos, nu? Apropo, oare cate lesbiene sunt pe posturi de primari? In lume, nu la noi, evident…

2 răspunsuri to "Beyond Gay + Lesbiana, primar la Houston"

Cum pot intra in posesia acestui film, stii cumva? M-ar interesa foarte tare sa il cumpar sau macar sa il vad cap-coada…

din pacate nu stiu:( era in cadrul unui festival din viena si eram in zona… m-am incurcat in strazi si am intarziat…. sper ca la un moment dat sa apara pe net pentru download… nu am gasit nicaieri deocamdata nici dvd cu filmul, dar banuiesc ca va apare. pe piata din strainatate…. e o pagina facebook a filmului unde anunta in ce festivale de film se proiecteaza… dar nu am vazut romania pe lista 😦

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

