Un beso

Cum sa agati o tipa?

Posted on: Decembrie 17, 2009

Esti singur si nu ai vrea sa fii singur. Ai epuizat toate variantele de tipe misto din jurul tau si vrei „some fresh meat”. Solutia: iesi la o baute cu prietenii si intreaba-i ce tipe cunosc care nu sunt „cuplate” si sunt misto. Si cu siguranta vei afla niste nume si numere de telefon.

Si pe urma poti sa le suni, sa inventezi un motiv banal sa o intalnesti… Gen: „uite am nevoie de cineva care ma poate ajuta in aceasta chestiune si am inteles ca tu te pricepi” – evident ca prietenii ti-au spus inainte la ce se pricepe. Dar, este posibil sa nu aiba timp sau nu te poate ajuta. Ce e de facut?Inventezi un mesaj dragutz si il trimiti seara tarziu, de tipul:

„Hi, it is me again, I heard that you are so charming…please send me your picture just to calm my curiosity,  Cheers, A”.

Simpatic, nu? Inima mi s-a inmuiat cand am citit mesajul pe mobil… Nu auzi in fiecare zi ca esti „so charming”… Doar ca s-ar putea ca pritenii tai sa nu te fi informat chiar atat de bine si sa te trezesti cu un raspuns de tipul – cum am facut eu:

„Dear A, I am very charming indeed… But, you see, it is a small problem – I am not available. But you can always find ways to calm your curiosity. Use your mind. Or hands 🙂 . Sweet dreams”

Un mesaj la fel de politicos, cu sfaturi si urari de noapte buna.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

