Un beso

Linkuiesc oameni puternici :P

Posted on: Ianuarie 8, 2010

S-a facut un top 20 al celor mai puternici barbati gay din lume. Si pe lista e si… Andrew Sullivan, ultimul intrat (si e la mine la blogroll, nu il stiam atat de puternic..). Sullivan e considerat „taticul bloguitului politic” si e un personaj interesant- e gay, e romano-catolic in suflet, e seropozitiv, un britanic care scrie la greu despre politica americana de ani de zile. E renumit prin State, dar nu are cetatenie (daca este cu HIV, nu putea aplica pana acum pentru cetatenie, a schimbat Obama legislatia acum cateva zile), pe unele subiecte e mai de stanga, pe altele mai conservator. Oricum, a fost unul din principalii sustinatori ai lui Obama pentru alegeri.

Si in top 20 au mai ajuns: Perez Hilton, editorialist, Peter Mandelson din guvernul britanic, Tom Ford, Johann Hari – un tanar de 30 de ani, jurnalist premiat, scrie la Independent si Huffington Post, iar site-ul lui aici.

Si mai sunt si altii interesanti, lista completa aici.

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Linkuiesc oameni puternici :P"

prima carte tematica pe care am citit-o in facultate era ‘Virtually Normal’ a lui Sullivan, de-atunci mi-e tare drag si-i urmaresc opiniile cat, unde si cum pot. De la povestea lui de tanar displaced la cum a inteles el homosexualitatea (proprie sau a celorlalti) ca fiind o normalitate e un drum tare frumos pe care as vrea sa-l parcurga cat mai multa lume. Indiferent din ce directie vine, si incotro se indreapta: sa aiba aceleasi concluzii neabuzive si fie in stare sa dea la o parte straturile de mit si vanatoare de vrajitoare din istoria homosexualitatii. Si odata ce-a facut asta, sa isi dea seama ca se confrunta cu oameni, nu cu concepte. 🙂

Ma bucur sa aud ca Sullivan e in acest top 20 si multumesc ca mi l-ai prezentat!

O.

si o mai ai? 🙂

nu, am facut-o cadou 😦 dar daca mai fac rost de ea, stiu cine o citeste 1st 😀

in primul rind vreau pe aceasta cale cale sa amintesc ca nu am nimic cu nimeni ce odata ce sint si eu gay doar miam spus si eu puntu de vedere ce cred eu .doar pe aceasta cale am vrut sa caut si eu o persoana gay sau homo sexual din sibiu sau pe linga sibiu cu care sa vorbesc sau si cu altii care ieste interesatii sa vorbeasca despre sex sausi alceva.nu cum am citit ca sint inpotriva lor gay sau homo sexuali am amintit ca nu am nimic cu nimenea ce odata sint si eu gay astept raspunsul si opinea si parerea voastra ceau

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

