Un beso

Ce misto e viata de tigan

Posted on: Ianuarie 29, 2010

Imi amintesc ca vorbeam la un moment dat cu un prieten de viziunea „ce misto e viata de tigan”: libertate, satra, nu se leaga de nimic, nu sunt vanduti corporatiilor, minunat sub cerul liber si aproape de natura, fara apa calda, fara caldura, fara casa, fara proprietate…

 Ii vezi la televizor cu rochii misto, facuti pe bani multi si cu o gasca de oameni care sa se ocupe de machiajul lor… Frumos, nu? Iar la toate festivitatile de romi, tot timpul se gaseste cineva sa cante, de parca romii nu ar stii altceva sa faca decat sa cante si sa danseze. Si lumea asculta muzica tiganeasca, dar scade cu asta discriminarea fata de ei? (Poate la un moment dat scapam si de momentul romi-de-entertainment)

Si ma tot gandesc, ca intr-o tara in care „Inima de tigan” bate toate ratingurile, „tiganca imputita” e atat de acceptat….

Si ca tot scriam aici de minoritati, un articol interesant pe tema romi si vizunea romantic-idioata asupra lor (si nu numai) de g.m.tamas.

Etichete:

3 răspunsuri to "Ce misto e viata de tigan"

[…] “Ce misto e viata de tigan” la un beso […] Si ma tot gandesc, ca intr-o tara in care “Inima de tigan” bate toate ratingurile, “tiganca imputita” e atat de acceptat…. […]

doar acum am citit acest post, foarte buna critica ta la comercializarea/exoticizarea romilor!

am scris ieri ceva despre discursul lui Basescu legat de romi (http://scorpiisigheonoaie.blogspot.com/2010/02/traian-basescu-si-imbunatatirea.html)

ce frumos se leaga….

da, din pacate, asa e…. am urmarit si eu discursul lui basescu, dar dupa ce am scirs de cel de la MAE, m-am cam scarbit, oricum si in discursul lui basescu era la un moment dat ca romanii imbratiseaza cultura romilor, le place muzica tiganeasca, asculta manele…. Dar, na… asa din cand in cand de „prea multa iubire”, sunt facuti „imputiti”

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

