Un beso

Copii glamour. Cu sex-appeal

Posted on: Februarie 1, 2010

Fetitele trebuie invatate de mici sa fie niste doamne. Sa stie cum sa se poarte si sa fie atragatoare. Nu veniti cu roz versus albastru – boring, boring, boring, chestia asta tine de secolul trecut. Contemporanii nostri au inventat tehnici mult mult mai eficiente.  Nu doar „inocentul” roz care sa sugereze ca fetita ar trebui sa fie mai „soft”, acum avem carti cu imagini care sa arate fetitei cat adanc trebuie sa fie decolteul.

A comentat cineva ca cele de culoare nu sunt reprezentate? Voila! Sa nu fim rasisti

Si ca sa nu fie doar imaginea de mare doamna… tehnologia le vine in ajutor fetitelor sa isi exersexe abilitatile de sex-appeal.  Manualul minune vine din Anglia, unde un nou joc le invata pe copilele de 7 ani sa agate barbati in baruri si sa consume alcool. Si sa se protejeze, luand pilula de a doua zi.

Asta pe langa penare playboy si alte lucruri din aceasta gama. Asa ca parinte, urmeaza sfaturile ca fata ta sa ajunga mare, frumoasa si de succes (curva de succes)

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Copii glamour. Cu sex-appeal"

mesajul fotografiilor m-a trimis cu gandul la acele site-uri dezgustatoare cu fetitze de 12-14 ani dezbracate… o nota fortzata.

o nota fortzata si nu prea… eu am tot gandesc ce e in mintea celora care dau imagini sexualizate cu copii… si pun copiii in ipostaze sexualizate… 😦

cam la asta ma gandeam si eu… mie nu mi-a iesit din minte 2 zile un site peste care am dat intamplator… . cu uimirea inca in minte, am vazut fetele astea si parca simteam acelasi sentiment…
copiii glamour mie imi par inca „tendinte” ale modei, nu neaparat si preluate de catre parinti (daca si de ei e vorba), insa am mi-am amintit cum arata fetitzele de 7-9 ani la diferite evenimente (nunta, serbari, etc… ). cam tot asa 😦 respectand profilulul… ma gandesc ca de cateva ori, si eu l-am imbracat pe micutz in hainute „oficieale”, ca sa arate bine, pe formula – partener al acestor fetitze.
dorinta de ….. nu stiu, sincer, chair nu stiu de ce am facut asta. ca sa arate bine. punct

da, pai intr-un fel sunt tendinte ale modei, mai mult, da, imaginile sunt preluate din „vest”…. dar, de multe ori „vestul” ne influenteaza… sa nu uitam ca avem si noi „potential”… au aparut si la noi lacul de unghii, fardurile pentru copii… acum vreo doi vazusem un material la tv, cu moda la fetite si fetitele erau asortate cu hainele mamicii… exista si la noi tendinta de a sexualiza copii

hai ca azi am mai vazut o chestie, tot in ideea de mai sus… un targ de jucarii in NY aduce pe piata cele mai recente jucarii… materiale mai performante etc… papusi cu par coafat si intins (bine!) si bijuterii facute stas, de parca puteai sa juri a s-a miscat!
pentru baietzei (mici si mai mari) se lansau cele mai de seama jocuri si accesorii… . chiar si cei de la stiri constatau avansul luat de „joaca”.

stiu ca tema poate fi mai veche, insa este in continuare uimitor pt mine… si ca parinte, si ca om care odata s-a jucat cu ceva jucarii… . stiu de mult jucariile klein, si daca nu m-am prins cat de bine imita sculele pt baieti…, am fost uimita de redarea celor de fete: masini de spalat, aragaz etc. …. zau ca sunt uimita. bine ca sunt scumpe si nu ajung si in romania, pe toate „mesele”… .

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

