Un beso

Despre Lilith Fair

Posted on: Februarie 3, 2010

E un tur de concerte la care participa doar femei si formatii de femei. Pe langa distractie, festivalul mai strange si fonduri pentru organizatiile de femei.

Si revine in anul asta. Printre cele care asigura distractia, pana acum: Sia, Tegan and Sara, Mary J. Blinge, Norah Jones, La Roux, Ke$sa, Cat Power, iar daca nu sunteti inca convinse, lista completa aici.

Acuma, da, e mai mult prin Canada si SUA, dar dupa o cercetare atenta a listei de orase, apare si Londra… (poate-poate vor apare si alte orase din Europa) Nu e pe site inca nimic de data, etc…

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu am bagajele pe jumate facute 😛

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Despre Lilith Fair"

ce mi-as dori si eu macar sa am intentia unor bagaje pe jumatate!!!… :(( . e o reactie de cum am citit si mary j blige, pe care declar public: o ador!!! (de multi, multi ani si nu imi trece…. ). a, si uite o hestie de legatura http://ffawn.org/ 😉

mersi mult de link, e foarte misto, nu stiam…. 🙂

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

