Un beso

Femei sclave

Posted on: Februarie 24, 2010

Se apropie 8 martie, de obicei vine cu multe flori si cadouri, barbatii isi aduc aminte de femei si fac elogiul ei o zi intreaga, ca oricum in rest, deh, stie ea unde ii e locul, nu? Dar anul asta…. surprize, surprize. Unii devin mai sinceri si spun ce vor cu adevarat: sclave. Din categoria distractii „inocente” (nu?)si glumitze misogine marca mediapro: sclavelemele.tare.ro . Banuiesc ca e pregatire pentru ziua femeii sau o vor tine asa tot anul?

Si deh, uite ce 3 sclave pot sa aiba: virgina (wow), nebuna (al doilea wow) si profesionista (cu multi wow ca, deh, sa ai sclava profesionista e ceva -dar, nu inteleg exact aia e profesionista in sclavie sau in altceva). Si acum: care e mai tare asta cu sclavele sau aia cu chipsurile lays? ok, stiu una e ceva emisiune alta e reclama…. si totusi…

ps: fiindca nu e asa, cat de entertaining poate fi ca o femeie sa fie sclava?. sclava cu adevarat. de ex, una traficata si fortata sa se prostitueze. hai sa mai hranim un mic „visele” machiste

Etichete: , ,

1 Response to "Femei sclave"

mai, sincer nu ma asteptam sa vad asta. si recunosc, ca inca nu m-am prins care e treaba… nu am rabdare sa citesc pana la final!!! criza, criza… astia lasa tot, caci da „sexul vinde!”… . stii… zilele trecute baietzelul meu a facut ceva deloc placut.. dupa ce a vazut la televizor! eu nu il las prea mult, insa mai imi scapa, recunosc din nou… asa c, ce ma fac?! o sa ajung sa ma intrebe eu de ce nun sunt „nebuna”!? ma pastrez amuzanta…. 😦

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

