Un beso

Moderatoarea rtv despre T. Butoi

Posted on: Martie 5, 2010

Cu reflexe intarziate si eu, am observat acum reactia Lianei Alexandru fata de interventia lui T. Butoi de pe realitatea, e lasat ca si comentariu la articolul lui Marius Cosmeanu pe de voxpublica.

„Marius, iti multumesc pentru acest articol. Si iti marturisesc ca am reactionat, numai ca reactia mea a marcat tocmai asemanarea uluitoare intre profilul pe care expertul l/a facut atacatorului si chiar profilul expertului, care se contura din atitudinea de teribila frustrare in raportarea la femei. M/a socat aceasta asemanare si as fi riscat penalizari CNA daca remarcam acest lucru public. Dar invitatii din platou iti pot confirma.”
 

Totusi, pacat ca nu a avut o reactie pe moment.

lateredit: si inca un articol misto pe voxpublica scris de Paul Virvea

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

