Un beso

puzzle

Posted on: Martie 23, 2010

am calatorit (nu, nu am poze:P), uneori cu acces la net deloc (unele hoteluri cu 4 stele nu au internet, alea cu 3 au…), oricum am fost prinsa cu multe treburi. nu am avut timp sa scriu. se mai intampla.

– am observat ca e public programul de la gay-fest-ul de anul asta. aici. si au si bannere. mie imi plac. sunt vesele.

– intre timp am observat ca a aparut ultima colectie a lui alexandre mcqueen.

le-am luat de aici.

– e o dezbatere pe romi pe ziare .com cu tema: de ce ne deranjeaza romii? De rasism, de ex… nu ar mai trebui o dezbatere din asta.

– a fost un dosar pe trafic de persoane la cluj. cu politicieni, artisti, jurnalisti, alte vip-uri. presa a scris. a dat si citate din dosar. nu s-a intrebat cum de a ajuns un dosar de trafic de persoane public inainte de proces 😦

– si ca sa incheiem mai happy, mi se atrage si mie atentia de sarutul dintre lady gaga si artista lesbiana heather cassils din videoclipul telephone.  s-a scris aici mai mult. e mai tare faza decat madonna si britney, parerea mea.

1 Response to "puzzle"

welcome :)) cu o „retrospectiva” a perioadei abia trecute… scurt, la obiect… . misho! 😉
intre timp, incerc sa inteleg de ce pe mine nu ma prinde alexandre mcqueen… si sa ma gandesc ca intr-adevar esti norocoasa sa ai in vedere 3 si 4 stele. stii ca esti, nu? 😀
despre dezbaterea aia cu romi, nu mai imi dau cu parerea, am obosit… . deci nu mai tb inca o dezbatere.

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

