Un beso

Dezbatere violenta domestica sau deja vu

Posted on: Mai 11, 2010

Am fost la o dezbatere pe modificarea legii pe violenta domestica si erau cam aceleasi persoane care de ani de zile au sustinut ca este nevoie de aceleasi propuneri: ordin de protectie, ordin de restrictie, dezvoltarea serviciilor, etc Si nimic nu s-a schimbat. CNCD-ul m-a luminat si a zis ca au existat proiecte care au picat din orgolii politice – persoana care a propus proiectul era de alta culoare si ca ar trebui facut un pact intre partide.

Acum insa ne-am dat seama ca exista mai multi de la diferite partide care vor modificarile respective. Brusc si subit se inghesuie lumea. Dar, na, daca la nivel european presedintia spaniola vrea un Ordin European de Protectie, e clar. Ca daca se voteaza la nivel UE, musai sa adere si romanica. (Bine, e necesar un ordin la nivel european – ca acum cu circulatia asta libera, ai cetatean roman in alta tara, acolo ala o bate, are ordin, dar daca ea se intoarce in tara, ala poate sa vina linistit.)

Asa ca ne-am linistit, daca va fi european, va fi si romanica. Problema insa e la nivel de buget :)) si e si criza si se cam taie rau de tot si de peste tot… – ca deh politistii si toti din asistenta primara vor trebui instruiti- ca altfel merge nenea politist si o sa i se faca mila de barbat si nu o sa il dea afara din casa…

Iar am primit un numar impresionant de adaposturi existente – 50. Ce bine ar fi sa fie atatea. Dar tot nu imi dau seama care sunt 50 de adaposturi functionale. Si cum functioneaza alea…

A fost si un nenea care lucra pentru un centru de agresori care a zis „adictiile sunt de vina” – alcool, cafea si ce or mai fi… Stiam eu de ce am trecut pe decofeinizata sa nu devin violenta… la tot soiuri de intalniri 😛 (oare si in  adaposturile pentru victime avem persoane cu astfel de inteligentia? un pic rautacioasa, recunosc… )

Despre minoritati nici vorba… legea e „alba, alba” si cu modificari tot asa va fi… (nu e prioritate al nivel ue sa se introduca si alte minoritati, gen romi, gen gay, gen… )

ps: a mai scris despre dezbatere si tudorina – haos total in domeniul prevenirii si combaterii violentei in familie

2 răspunsuri to "Dezbatere violenta domestica sau deja vu"

Buna, am fost si eu la dezbatere. Mi-ar fi placut sa te cunosc si sa stam de vorba!
Am fost la fel dezamagita de nivelul discutiilor. Simteam nevoia sa intervin la fiecare 2 minute, de aia m-am si bagat in seama cand domnul cu agresorii a scos aberatia cu adictiile.
Am scris si impresiile mele pe blog, in stilul meu „oficios”:P:
http://blogul-medusei.blogspot.com/2010/05/haos-total-in-domeniul-prevenirii-si.html

mi-ar fi placut si mie sa ne cunoastem si off-line:), din pacate trebuia sa plec repede-repede. poate ne cunoastem cu o alta ocazie:)

Lasă un răspuns

gayfest

Categorii

Asa sunt eu!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 6 urmăritori

